2. september 2012

Dejlig weekend nærmer sig en ende

Sikke en dejlig weekend vi har haft!!!!!
Vi har ikke haft de store planer - Hvilket var rigtig dejligt.
Fredag var vi en tur nede i byen med Julie og Klaus hvor vi spiste på "Ræv og Hund". Bagefter tog drengene videre ned og spillede pool og derefter i bio. Tøserne tog til Mejrup - hvor Mille blev puttet og Julie og jeg installeret på sofaen med ild i brændeovnen og te i kopperne - TOTAL HYGGE!!

Lørdag stod på afslapning for Mille og jeg. Martin fik sat et ovenlys vindue i taget som med tiden skal give nyt lys i vores køkken-alrum. Spænderne. 
Mille og jeg legede en masse og fik handlet ind.
Om eftermiddagen kørte vi til "Høst-Øko-Marked" i Sevel. 
Det var rigtig godt - ikke et stort landbrug men 
rigtig hyggeligt og Mille var henrykt.



Inden vi spiste aftensmad fik vi samlet vores nye spisestole og vores nymalede bord (TAK SKAT!!!) - Ihh hvor er det bare blevet godt - syntes vi selv. Dejligt med lidt nyt i det lille hjem. - Se billede længere nede.....

Ellers har vi bare hygget max i dag 
- jeg fik både lørdag og søndag lov til at stå sidst op og ihh det kan jeg og spiloppen godt lide. 
Mille har i dag haft hendes første rigtige hestehale 
- hun syntes det var fint - men for en tid....
-for af det skulle elastikken......:-D



Håber I alle har haft en dejlig weekend og er klar til en ny uge!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar