17. august 2012

En blog - til hvad dog???

Tja det er et godt spørgsmål  - jeg har gennem ca et år været flittig forbruger af at blaffe rundt i blogland (ja det er en værre tidsrøver) og jeg syntes det er meget hyggeligt og ganske inspirerende.


Jeg har længe haft lyst til selv at forsøge mig og NU skal det være. Hvad det ender med jeg lægger ind på min blog må stå hen i det uvisse - tja og for hvis skyld?? Min egen og for dem som har lyst at følge lidt med i hvad der sker i min lille familie.

Jeg har endelig haft gang i at lave nogen nederdele til Mille - det er NEMT og Mille syntes hun er rigtig fin når hun får en på...Siger: "SE"...og hiver ud i skørtet:-D. 

Nå det var så det første lille indlæg - på forhåbentlig snarlig gensyn
GOD WEEKEND TIL JER!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar