24. august 2012

Dejlig fredag

Så er det fredag igen engang - og en god en af slagsen.
Jeg var i dag tilbage på job efter 1,5 uge hjemme pga. graviditetgener men nu prøver jeg med noget deltid så det håber jeg meget kommer til at fungere for mig. 
Jeg har heldigvis nogen skønne kollegaer som passer godt på mig og den lille baby-spilop som vi herhjemme kalder Muffe. Vi var til 20 ugers scanning i mandags og Muffe havde det heldigvis rigtig godt -den nyder livet derinde. Det var dejligt at få bekræftet. 

Til aftensmad i aften ville jeg lave en lille lækker middag til Martin og jeg mens Mille fik hendes elskede risengrød. Som tilbehør til maden lavede jeg en tilbagevendene ret som vi faktisk får ret så ofte. Den er meget simple men SUPER god - tænkte jeg ville dele det med jer her:

Lunt tomatfad


Tag x-antal tomater
- skæres i halve eller kvarte
(Jeg har brugt rester fra bla.
drivhuset og fra køleskabet)
Hak frisk oregano og basillikum
(tørret kan også sagtens bruges)
Pres hvidløg ud i olie
Tilsæt salt, peber
og krydderurter til olien
Fordel olieblandingen
over tomaterne
Sæt det i oven i ca 20-30 min.
(ca. 180 grader vl) 

WUPTI and DONE!!!


Ellers har jeg brug aftenen på at gå i gang med en barselsgave til nogen skønne skønne mennesker - det er rigtig hyggeligt at have fået gang i strikkepindene igen 
- håber virkeligt at resultatet bliver godt og at det kommer 
til at bringe varme og lykke i den lille familien KK.




Rigtig god weekend til jer som læser med!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar