25. august 2012

Regnfuld men meget indholdsrig lørdag

Glemte helt i går at jeg da lige skulle prale lidt - min kæreste husbond kom i 
går med den fineste fredagsbuket til mig
 - Ihh så bliver man da glad i låget:-D


Dagen i dag har gået med morgenhygge med Mille - vi gik i nattøj helt indtil kl.8.30 - så dejligt med god tid i weekenden. Derefter kørte Mille og jeg til thy hvor vi besøgte min farmor. Det var rigtig hyggeligt at få besøgt hende - hun blev glad for besøg af barne- og oldebarn.

Derefter kørte vi til Bedstemor og Bedstefar (mine forældre) hvor Mille skal passes til imorgen. I aften skal vi til den skønneste 2x 30 års fødselsdag ved gode venner. Glæder mig.

Postmanden har også været forbi med en pakke med nogle bruge bluser til Mille som jeg har fundet brugt på nettet - en Aya Naya og en fra Ej Sikke Lej  
-Ihh jeg syntes de er fine.




Nå ikke mere herfra i dag - jeg skal lige se om 
jeg kan få mig en lille lur så jeg er klar til party i aften..... 
Ha en forsat dejlig lørdag!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar