27. august 2012

Loppefund og høsteftermiddag

I går var der for sidste gang i år "bagagerumsmarked" på Enghaveplads. Da Mille var i Thy havde jeg tid til at slå et smut ned forbi for at se om de havde noget jeg ikke kunne leve uden - der var masser af fristelser og kom hjem med lidt...


I dag har Mille været til lægen til hendes MFR vaccine 
- hun var SÅ sej og sagde slet 
ingenting til det....MIN SEJE PIGE.
Efter en tur i Fætter BR - Ja hun skulle forkæles lidt når nu hun er så sej - gik vi forbi "Frelseren" - Frellesen Chokolade hvor vi købt flødeboller som vi tog med om til Julie - det blev et hyggeligt besøg. Omend Mille fik endevendt lejligheden:-D

Da Martin kom hjem fra job cyklede vi en lille tur og var ude og se på høsten lige udenfor Mejrup.
Mille syntes det var en sand fest og jeg fik total flashback fra min egen barndom.

Så endnu en dejlig dag. Håber I andre også har nået at nyde det dejlige vejr.

Sommer smil fra Spilop-Mutti aka Jane

2 kommentarer:

  1. Tak for dejligt besøg spilop-mutti :-)
    Men hov - hvorfor tog I ikke flødebollerne med hjem? Klaus har nydt godt af en af dem i aften! KRAM

    SvarSlet
  2. Selvtak sødeste Julie. Dejligt at se og tale med dig...

    Det var skam fuld bevist - vi har ikke godt af dem-og der har i alle 3:-D


    STOR KRAMMER

    Ps Pøj pøj med jm i dag

    SvarSlet