5. november 2012

ALT for længe siden sidste indlæg..

Ja det er ved at være mit motto: Tiden flyver afsted og det gør den virkelig. Den ene uge tager den anden og jeg har i dag taget hul på min sidste arbejdsuge inden jeg på fredag går af på først 2 omsorgsdage og fra på onsdag er jeg på min 2.barselsorlov......VILDT! Jeg kan ikke helt forstå det. Men glæder mig til at få mere ro på og til forhåbentlig at få det lidt bedre med mit gamle korpus.

Siden mit sidste indlæg har jeg blandt andet været på turné med verdens dejligste krea-gravide-fortrolige-veninde Julie. Ja to tykke trunter på tur (Julie har termin her den 22/11)...Turen gik til Fredericia hvor vi skulle på "Kreative Dage" - og for at nå at få det hele med var vi nødt til at tage på hotel natten inden. Det var super hyggeligt og meget afslappende. Nød virkelig meget at have et pusterum fra hus, mand, barn og job. Ja vi hyggede virkelig max. På messen var der meget at kikke på og masser af inspiration at få med sig hjem. 

På hjemturen var vi forbi Katvig lagersalg i Herning -se evt. længere nede. Og da vi kom hjem havde vores søde og betænksomme mænd arrangeret lækker lækker middag. TAK Klaus og Martin - I er guld værd.
Selvom jeg virkelig nød at have "frikvarter" var det (som altid) SÅ dejligt at komme hjem til knus og kys fra både Mille og Martin.  

Ang. børnetøj er der jo ingen tvivl om at det er nogle "hampre" priser som findes derude. Primært køber jeg genbrug, tilbud, second hand eller lign. Har ikke tidligere været meget på lagersalg men har på det seneste været på 2 -samt haft min personlige spion Line ude på 2 lagersalg i Århus. Så der er kommet lidt nyt til Milles lager + et par små ting til mini-spiloppen (som pt hopper og hopper mens jeg skriver her:-))




Det var lidt nyt herfra mig...Ikke noget sindsoprivende men bare en lille stemningsrapport fra en mor som snart...om 4 arbejdsdage har BARSEL..........

// Jane

Ingen kommentarer:

Send en kommentar