7. november 2012

Dejlig dag og 2 dage tilbage på job

Dagen i dag er gået med oprydning på job - har to arbejdsdage to go - vildt at tænke på. Efter job og sofa-pit stop hentede jeg Mille. Vi legede udenfor inden vi gik igang med aftenmaden - dejligt med frisk luft. 
Aftensmaden stod på mørbradgryde, kartoffelmos og spidskål. Ved 17 tiden kom Julie og Klaus - vi havde aftalt en pige krea aften mens drengene skulle mødes med 007 i bio.
Den altid søde Julie havde lavet fine gaver til Mille og jeg - Mille fik en fin "regn-sky uro" .."Lille sky gik morgentur....." og jeg fik 3 fine juletræer. 1000 TAK søde Julie. Julie laver mange hyggelige og fine fine ting - besøg hende evt. her: Klok's


Inden spisetid kom mine forældre forbi en hurtig tur - de var på vej hjem fra deres tur i Flensburg. De havde købt det fineste bagesæt til Mille - den glæder vi os til at få i brug til julebagningen. 


Efter spise, lege og sengetid for Mille fik Julie og jeg sendt mændene afsted og vi kunne komme i gang med vores lysestage-kugle-projek. Så vi gik i gang med pensler, kugler og rittersport på bordet. 


Det var super hyggeligt. Så nu er jeg i dén grad klar til at komme i seng så jeg kan få noget søvn ind på kontoen.

Sov godt alle sammen <3
JANE

1 kommentar:

  1. Tak for en hyggelig aften :-)
    Rittersport, kreativitet og to gravide damer - så bliver det da ikke federe :-)
    2 dage tilbage på arbejde ..... Wiiiii ❤

    SvarSlet