28. november 2012

Opdatering fra en "travl" hverdag

Åhhh ja som tiden dog flyver afsted...jeg var sikker på at jeg havde 7 uger til termin...men der er altså under 6 uger... 
Vildt som tiden dog går vildt stærkt denne gang.  

Sidste uge gik med en syg Mille. Hun er heldigvis næsten frisk - lidt pylret. 
Weekenden og starten på denne uge startede med at få gjort nogen små kreaprojekter færdig - Mille havde en gran-kusine som skulle døbes i søndags og da havde jeg købt en bog, syet en vimpelranke og hæklet en suttesnor. 
Mille har arvet en lille slagbænk fra kusine Anne og fætter Christian som Farfar har malet for os. Dertil har jeg syet en lille hynde - syntes selv det er blevet ret så fint.
Jeg mangler lige sidste hånd på værket af Milles pixi bogskalender - skal nu bare have den hængt op. Det er 24 pixi bøger hvor langt de fleste er købt i genbrug eller fundet i gemmerne hos mine forældre. En lille hyggelig kalender som jeg er sikker på vil give nogen hyggelige december morgner. 


Mandag var jeg på café med Julie som stadig venter i spænding på Conrads exit. Rigtig hyggeligt at vi kom afsted på cafebesøg inden de små banditter skal med. Hun havde spurgt til om jeg havde planer efter vores aftale - svaret var "nej" - men hvad hun havde af planer for mig måtte jeg ikke vide. Så da vi sidder på Aas afslører hun at jeg skulle have en lækker "mother-welleness" behandling hos Bianca Pureskin - Ihhh Søde søde Julie. Det var bare SÅ luksus - der bliver helt sikkert noget payback når engang hendes lille C er faldet til uden for Julies mave. Må have lagt hovedet i blød for en god idé.


I dag har jeg og Mille været på besøg ved en af mine tidligere kollegaer i Bryrup. Ann som jeg desværre ikke har som kollega mere har hvalpe-barsel i denne uge da de fik en lille ny hvalp i lørdags. Så der var vi nede og få formiddagskaffe. Det var super hyggeligt. Og jeg har nydt at have en fridag sammen med Mille. I eftermiddag var vi i Bilka og Mille hyggede sig max i indkøbsvognen med en børnebolle.


Vi har haft en lang snak og overvejelse omkring om vi skulle købe en barnevogn mere nu hvor lille spiloppen kommer til familien. Overvejede at Mille bare kunne sove enten på værelset eller i klapvognen så vi kunne bruge "hendes" vogn til den lille ny. Men enden blev at vi bestemte os for at Mille ikke også skal "bøde" ved at blive tvunget ud af hendes barnevogn så vi ville have en barnevogn nr. 2 (sikke en vognpark vi er er ved at have....2 barnevogne, en kombi cykeltrailer/løbelvogn og en klapvogn):-D
Så gik snakken så om en ny eller brugt vogn. Den vi har er brugt og vi har været rigtig glad for den. Og vi er så endt op med en brugt vogn igen. Den er bare SÅ fin. Den er købt i maj 2011 og har været brugt i et år. Den fejler absolut INTET og jeg er bare SÅ glad for købet. Glæder mig til at få den gjort klar og til at der kommer noget indhold i den.


Nå det var vist en lang lang lang update her fra mig.
TAK fordi du læste med - overvej evt. at smide en kommentar eller tilmelde dig som fast læser af min blog -Det skal du være meget meget velkommen til <3

/Spilop-mutti Jane






1 kommentar:

  1. Hvor er det en dejlig lille blog, du kan hygge dig med, spændende at læse om, hvad der rører sig i jeres liv ;-)
    Og lige til en orientering, så tror jeg egentlig også vi havde omk. 3-4 barnevogne på en gang, da drengene var små, jow-jow, dejligt med nogle køretøjer (hi-hi)
    KH Duddi

    SvarSlet