30. november 2012

Så kan 1.december bare komme an

Her til aften fik jeg så lige lagt sidste hånd på Milles pixibogskalender + et par andre henmeligheder. Er spændt på hvad hun siger til kalenderen.

Min fredag er gået med reception på arbejde og så har jeg været i stof og stil. Pyha en dyr omgang. Fik købt ind til vores sengegavlsprojekt og til pusletasken jeg vil sy til lille spiloppen. Så nu er der noget at gi sig i kast med. 
I eftermiddag var Mille, Martin og jeg en tur nede i byen...rigtig hyggeligt. Mille var meget betaget af lysene.

Ellers er der ikke de store planer i weekenden....SÅ dejligt. I morgen skal vi måske på barselsvisit ved Julie og Klaus. Deres lille Conrad kom til verden i går morges. Glæder os helt vildt til at møde ham og til at se hans vidunderlige forældre.
Rigtig go weekend derude :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar