22. november 2012

Stille dage i det lille hjem

Så har hr. sygdom alligevel sneget sig ind herhjemme - det er egentlig ikke ofte Mille er syg.  Siden mandag aften har Mille været syg. Det er jo luksus ikke at gå på arbejde så man kan holde hende hjemme uden at have dårlig samvittighed overfor jobbet.Tirsdag havde en rigtig hygge inde dag hvor vi blandt andet var i gang med at lavet julepynt af trylledej - Mille syntes det var sjovt selvom hun troede de kunne spises....SNYDT!!!




Onsdag var hun rigtig rigtig syg - med 40 i feber og bare helt slap og sløj. Ikke rart at se sin pige som normalvis er fuld af spræl og spilopper bare ligge der med matte øjne. Selvom jeg ikke er meget for at indrømme det så var det nu lidt hyggeligt at hun flere gange de sidste dag er faldet i søvn i mine arme. Men håber snart på en frisk Mille....


I går aftes havde vi "Spis og skrub af" med vores skønneste venner Anita, Lasse og Emil. Konceptet er enkelt - kom til spis og snak og derefter tager man hjem og putter unger. Genialt når alle har nok at se til i weekender. Og både børn og voksne hygger max den tid man er sammen...

I dag har vi haft besøg af Bedste (min mor) - vi skulle have været ude på shoppetur, men det blev lige afblæst pga. Mille - men pyt. Så hyggede vi bare herhjemme.

Hvis der fantes VM i "Mest krea- og gøre glad veninde" - Ville min veninde Julie helt sikkert vinde...Se lige hvad hun var forbi med i dag - den pige har bare FOR meget tid...godt at hun snart får lille prins C (her termin i dag) ud af maven så han kan aktivere hende - cc og søstrene grene ville jo ellers blive tørlagt for materialer hvis ikke snart hun for hold i det.... Men 10000000 TAK Julie.


Forleden bestilte jeg et sæt sengetøj på nettet - jeg har set på det flere gange og blev nu enig med mig selvom at det kunne Lille Spilopppen ikke leve uden....Ihhh så fint jeg syntes det er...


Nå det var vist alt for denne gang - blev da egentlig også noget af en smørre....
Nu vil jeg se om jeg kan lokke lidt mad i Mille - hun spiser intet så nu har jeg lavet pandekager til hende...Lille pjevs.

Ha en dejlig torsdag aften......

//Jane

Ingen kommentarer:

Send en kommentar