19. november 2012

Lidt julekrea og tykke på tur

Så har jeg taget hul på min 2. uge som barslende husmoder - og so far passer det mig glimrende. Har i dag fået bagt lidt boller til fryseren - der ryger nogen hver dag når man har fået en datter som er sulten om eftermiddagen og elsker en mor-bolle med ost.
Ellers har jeg været cyklet ind til byen for at handle lidt - længe siden jeg har cyklet længere end t/r til vuggestuen. Det var dejligt. Tog det stille og roligt og nød det dejlige vinterlige vejr - dejligt var det.

I weekenden har vi været i sommer hus med den skønneste venneflok - 15 voksne og 6 unger. Det har været super hyggeligt. Men trætte var vi alle da vi kom hjem i går efter en dejlig weekend med meget leg og snak. 
I lørdags fik jeg udført mit lille eksperiment - nemlig at lave stof julestjerner efter denne DIY  
- og det lykkes faktisk ret godt....



I aftes fik jeg så forsøgt mig med en anden ide jeg har fundet på nettet 
- ikke helt tilfreds men skal have det prøvet igen.


Da jeg i dag var en tur inde i byen slog jeg lige forbi Blå Kors Genbrug men fandt ikke noget denne gang. 
Det er ellers blevet en helt lille ny hobby for mig - at finde guld i genbrug:-D.
I fredags da jeg var til kaffe hos Julie havde hun været i genbrug og fundet den fineste lille læs-let bog til Mille - en bog om Katten Mille....Tak søde Julie.


Rigtig god mandag til jer ude i cyperspace:-D

//Spilop-mor 

1 kommentar:

  1. Ej hvor er de fine stjernerne - dem er jeg vilde med!!
    Det var så lidt med Mille bogen :-) Lige til Mille!!
    God 2. uge på barsel :-)

    SvarSlet