22. december 2012

Mange dejlige oplevelser rigere

Tju-falla-bang som tiden dog flyver afsted (ved godt at jeg ofte nævner det)...men det passer.

Allerede er det den 22/12 og i morgen er det dagen før dagen...Julefreden har så sænket sig over vores lille hjem - Martin fik ferie torsdag så i går fik vi ordnet noget småting mens Mille var i vs + at vi var ude at spise frokost sammen. Dejligt med noget voksen kvalitetstid sammen. 

I går fik vi samlet Milles julegave -et ikea legekøkken. Jeg har været ved at peppe det lidt op - for syntes det ellers var for kedeligt til mit glade og festlige tøsepigebarn - billed dokumentation følger efter jul:-D.
Jeg fik også lavet en længe planlagt billed collage til Mille- jeg har fremkaldt lidt billeder + at Martin har lamineret dem. Jeg har så hængt dem op på hendes skab med tøjklemmer så hun kan tage dem ned og kikke på dem. Det er allerede et hit hos hende.


Jeg har vist før nævnt min "Strikkeveninde Marie"...En sød dame på Sjælland som jeg for år tilbage fandt via Trendsales. Dengang bestilte jeg nogen savlesmække til Mille. De var SÅ fine og har brugt dem meget. Siden hen har jeg købt flere smækker, strikkede veste og benvarmere af Marie. Det er SÅ fint det hun laver og hun er SÅ sød. Jeg har længe drømt om at lille spiloppen skulle have en strikket dragt og ville ikke lige selv begi´ mig ud i sådan et strikke projekt. Så jeg spurgte Marie og det var noget hun kunne og ville lave til mig. "Selvfølgelig" skriver Marie tilbage. Så i denne uge har jeg modtaget den fineste dragt med sokker til fra hende. Den er blevet PRÆCIS som jeg havde ønsket mig. SÅ dejligt. Nu mangler bare indholdet. Så IGEN 1000 TAK Marie. 
Ja det er så ikke enden på det - her i dag ligger der så endnu en pakke fra Marie - men ikke noget jeg har bestilt - blot til ekstra fra hende til lille og til Mille....
Ihhh altså hvor bliver man da glad i låget over at "kende" sådan en kvinde. Glæder os til at få det hele i brug. TAK MARIE!!!


I dag har Mille og jeg været til julehygge - byttegavedag med Martins familie i Vium. Martin skulle ha været til håndbold arrangement med arbejde men han er syg så har taget en dag på sofaen... 
Det var en super hyggelig dag (på nær vores køretur derned...Mille bliver aldrig rigtig vild med at køre i bil).... Der blev rigtig hygget, grint og leget. Så dejligt at se hvor meget Mille ser op til kusine Anne (7 år) og fætter Christian (5 år). Anne havde som sædvanligt lavet mange små pakker til Mille og mig - Søde Anne.


Så alt i alt en dejlig opdatering herfra - jeg har nu kun 16 dage til termin........VILDT!! Tror spiloppen er ved at kile sig fast...og hold da op den trykker til:-D. Glæder mig alt i alt - men har mange tanker, bekymringer og forestillinger mig om alt det som venter os...Men tror og håber på alt det bedste.

LIFE IS GREAT!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar