6. december 2012

Mange småting

Sikke da et snevejr - er lige kommet ind efter at have ryddet indkørslen. Men er jeg vist opvokset med en snemand i årerne - min far har altid ELSKET snevejr...Og det har smittet. Jeg syntes det er super hyggeligt og jo det gør da ting mere besværligt men lads os nu bare nyde det - vi kan ikke gøre hverken fra eller til.

Da vi hentede Mille i går fra Vuggestuen havde de lavet fine pebernødder som de fik lidt med hjem af...Det var rigtig hyggeligt - og Mille er meget stolte af kræmmerhuset.


I aftes var vi hos Farmor og Farfar - det var hyggeligt. 
Farmor havde lavet boller i karry - se det var sørme noget som passede den lille frk. Mille:-D
Farmor havde haft fingrene i en genbrugskasse på arbejdet og havde fundet de fineste ting: Et par fine overalls til Mille og et sødt lille neutralt sæt til baby-spiloppen. TAK Farmor. 


Ellers er dagen i dag gået med lidt af hvert:

# Mille afleveret sent - kl 8.30 for at se om det passer hende bedre lige nu. Men øv hun græd igen da jeg gik.

# Fik vasket en masse babytøj - og ja i dag var det faktisk hyggeligt at hænge vasketøj op. Vi har både noget piget og noget drenget i str 50 og 56 så nu kan vi klare de første dage uanset hvad køn det er:-D


# Har fået syet et nyt betræk til puslehynden - billede kommer senere når den er monteret. Syntes det er lige tidligt nok endnu at lægge den på....der er jo stadig (lidt endnu) over en måned endnu.

# Fået strøget og monteret himmel og sengerand til familievuggen som vi har fra Martins familie.

# Har været i garnbutikken efter garn til Spiloppens barnevognstæppe

# Været i babysam efter ammeindlæg og et par fine fine uld futter til baby

# Hentede Mille kl. 15 - glad og godt tilpas. Vi kørte en tur i skoven med kælken. 
Dejligt og sjovt i det smukke smukke solskin.


Tja det var vist det for i dag - nyder at holde barsel. FEDT at have tid til alle mulige små ting, tid til ikke at have travlt med Mille og til at hvile mig...Det gør mig (og min familie) godt.





1 kommentar: