5. december 2012

Mødregruppe på besøg og et færdigt syprojekt

I aftes var mødre fra Milles mødregruppe på besøg - det var som altid super dejligt at se dem og få vendt stort og småt.

Jeg havde som snacks lavet et par forsøg med et par nye opskrifter og det blev faktisk så godt at de søde mødre spurgte efter opskrifter så tænke at ligge dem her på bloggen så andre også kunne blive inspireret.

Julen er jo i fuld gang og mange serverer gløgg - men jeg kan ikke lide den "almindelige" af dem så har fundet denne opskrift:

Hvid gløgg:

1 del æblejuice
1 del hyldeblomst saft
1 del vand
2-3 stjerneanis
Skal fra 1 usprøjtet appelsin
2-3 kanelstænger
3 hele nelliker

Tilsæt evt. 100 g. lyse rosiner og 50 g. smuttede mandler.

De hele lunes ved svag varme i en gryde. 

Dertil havde jeg fundet nogle lækre opskrifter på lidt "sundere" julegodter:



Håber I kan bruge opskrifterne hvis I her i løbet af julen skulle få lyst til lidt nyt til ganen:-D.


Dagen i dag er ellers gået med at få færdiggjort mit lille syprojekt: Pusletasken!!
Jeg fandt en dejlig DIY hos Laralil - den er helt super at følge og er meget detaljeret....så mine varmeste anbefalinger herfra...



Slut for nu....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar