4. december 2012

Engle til juletræet

Som før fortalt så skal vi holde jul herhjemme for første gang - det bliver fantastisk. Derfor skal vi jo også have noget pynt til træet og i dag har jeg lavet 5 små engle som jeg faktisk syntes er blevet ganske søde.

Jeg har forleden fået nogen læderprøver af min svigerinde, Line (Tak for det) og har siden spekuleret lidt  over hvad jeg kan bruge det til. Jeg har brugt lidt af læderet af til engle vinger sammen med noget papir (fra Tiger), en trækugle( fra Søstrene Grene) og en rest snor fra lageret.
Vil måske have lavet et par stykker mere bare med et andet papir?!?

Er der ellers nogen som har forslag til hvad læderet kan ende med at blive????


2 kommentarer:

  1. Kæft de er søde ❤
    Måske man skulle stjæle ideen ... :-)
    Ej får nok ikke lavet nogle imens jeg ammer med den anden hånd ;-)

    SvarSlet
  2. Tak for det Julie.

    Jeg skal have lavet lidt flere og laver gerne et par stykker til dig. For kan nemt forestille mig at det er ikke er krea projekter som står først for:-D

    SvarSlet