17. december 2012

Opfølgning og konfekt forsøg

Ja som skrevet tidligere i dag havde jeg 2 timers JANE tid....Ihh det var tiltrængt og meget meget dejligt. Mit humør svinger meget pga smerter og mange tanker så det var GULD at sidde lige så stille og bare blive nusset om. Fik den mest fanstiske hovedbundsmassage...Følte jeg var i den 7. himmel.

Og resultatet - syntes det er blevet ret så godt. Har ikke selv haft "fingrene" i det og frisøren glattede det da hun klippede mig - og det har jeg ikke selv tålmodighed til så er spændt på selv at skulle sætte det med mit fald/krøller i morgen tidlig. Men farven er super fin...så er meget tilfreds so far.


I sidste uge var der julefrokost i Milles vuggestue og pædagogerne havde efterlyst en ekstra hånd til anretning og oprydning så jeg trådte til. Det var bare en super hyggelig dag og tror Mille syntes det var sjovt at have mor med...
Inden vi tog hjemmefra fik jeg taget dette billede af hende - selvfølgelig skulle tøsepigebarnet i kjole når man sådan skulle til party...
Har efterfølgende fundet billedet fra deres julefrokost sidste år....VILDT som min lille pige er blevet stor....



Her til aften har jeg forsøgt (på opfodring fra kusine Maria) at lave p-tærter. Fandt denne opskrift på "Jensens madblog".... Har ikke fået dem smagt endnu men er ret så spændt på det.



Nå ikke mere herfra i denne omgang.

Håber I derude nyder denne søde juletid med alt hvad det indebærer.




4 kommentarer:

  1. Åh de P-tærter der lækre ud :-)
    Lækkert hår - endte du hos Hair Vision?
    Hvor er Mille bare så sød og smuk - og hvor er der sket meget med din nu store pige!!! ❤snart storesøster og det hele :-)

    SvarSlet
  2. Jubii endelig et blog indlæg, har været skuffet forbi et par gange :).. Nat nat honey, og tak for læsning..

    SvarSlet
  3. Hej Julie
    Ja er også spændt på at smage p tærterne.
    Tak er også vældig glad for det. Ja var hos Hair Vision - blev klippet af Trine -sød pige. Og det var billigt :-D Har lige sat det selv og det virker til at være klippet godt.
    Ja der er sket meget med Mille - og verbalt går det også bare vildt stærkt lige nu. Ikke sikkert at der er andre end Martin og jeg som forstår hvad hun siger;-D.

    SvarSlet
  4. Hej Chris
    Viste ikke du læste med...ja kan jo ikke sige at det ikk er fordi jeg ikke har tid til at blogge - har bare ikke lige haft overskuddet.
    Du kan tilmelde dig som fast læser og så får du "nys" om når der er nye indlæg.
    KNUS

    SvarSlet