19. december 2012

Produktiv tirsdag til trods for "Pre-ammehjerne"

Bare for at starte med pre-ammehjernen så havde jeg to virkelige svigt af min hjerne i dag. Da jeg stod op ved 5.30 tiden gik jeg ind og fik linser i..intet nyt i det. Men da jeg så ved 8 tiden var i bad og tog linser i (igen) syntes jeg det var underligt at det hele var så sløret.... Nå men videre med diverse morgengøremål. Inden jeg og Mille skulle i vs ville jeg så lige rense mine linser for de var da FOR trælse når det hele var SÅ sløret..... Da jeg så tager dem af falder 10 øren for mig.....2 sæt linser = dobbelt styrke = sløret syn......FLOT......
Efter at have været nede med Mille kommer jeg ind af døren bliver jeg fuldstændig forvirret over hvilken dag det er......Tirsdag eller onsdag....Måtte til sidst ind og se på kalenderen for at tjekke... Det er da virkelig tegn på at man lever i sin egen klokke når man ikke går på arbejde.

Ellers gik tirsdagen med at handle lidt ind til juleaften - tror nu der er tjek på det ellers må vi tage den derfra. Fik også ryddet op på krea-kontoret. Martin har lavet den mest fantastiske kasse som er sokkel på vores gæstemadras og MAND der er meget plads i den...så det var virkelig dejligt at kunne få ryddet en masse væk + at få kørt på genbrug med et par kasse også....
 Kl 15 var vi til forældrekaffe i vuggestuen. Det var rigtig hyggeligt at lege, spise æbleskiver og snakke med de andre forældre. Vi har virkelig verdens bedste vuggestue - og jeg er slet ikke i tvivl om at vores 2'er også skal skrives op dertil.
Da vi kom hjem var Mille og jeg i gang med julegaver til Milles farmor/farfar og bedste/bedstefar. Det var hyggeligt - så nu skal de bare pakkes fint ind.

I aftes gik Martin og jeg gang med et projekt som vi har talt om i lidt tid. Vi har aldrig haft en sengegavl på vores seng - det har jeg savnet. Syntes det er pænt + at det er rart have noget af sidde op af når jeg igen skal til at amme. Så Martin havde lavet en plade og jeg havde skaffet skumgummi, stof og knapper til at betrække....Syntes det er blevet super godt. Og det er som at have fået et helt nyt soveværelse.
Hvad syntes I?






Jeg har haft den underligste fornemmelse i dag - har hidtil været overbevist om at jeg selvfølge lige (som ved Mille) ville gå over termin (har 3 uger tilbage) - men så pludselig i går har jeg bare den underligste fornemmelse af jeg kan gå i fødsel hvornår det skal være....GISP..Det er jeg SLET SLET ikke klar til..."Så lille Spilop vær´sød at blive inde i hulen lidt endnu...."

Ha en dejlig dag!!


1 kommentar:

  1. Det ser virkelig fedt ud med den gavl - mon vi skulle lave sådan en også :-)

    SvarSlet