7. januar 2013

Dejlig 3 kløver-weekend og dagen før termin

Ja det nye år er allerede godt i gang - hverdagen er så småt ved at melde sig og så alligevel..... Vi er vist gået ind i fødsels-boblen da vi ikke lægger nogen planer for ugen nu hvor lille spiloppen kan arrivere hvornår det skal være. Spænende ....og meget skræmmende.

Weekenden var indtil i torsdags uden nogen planer - men det kan man jo hurtigt få lavet om på...Fredag formiddag var jeg inde og besøge Julie og lille vidunderlige Conrad...super hyggeligt. Fredag aften var vi ude hos Dennis, Chris og Gustav. Vi fik (som sædvanligt) super go mad..moms...fik i den grad spist for meget. Efter begge unger var puttet fik vi smidt os i sofaen til snak og x-factor. Det var rigtig dejligt at se dem....og ALT for sjældent at det sker.
Lørdag formiddag var Mille og jeg ude og handle mens Martin fik trænet. Efter Milles middagssøvn kørte vi til DGI huset i Herning hvor vi havde en herlig svømmetur. Mille nød det i fulde drag. Efter bad gik vi til Bones hvor vi spiste inden vi kørte hjem. Mille faldt hurtigt i søvn så vi overgav os til snolder og tv. Dejligt.


Søndag havde vi besøg af mine forældre, bedste og bedstefar. Det var som om Mille tænkte at NU skulle hun have max ud af dem så længe hun kunne få den fulde opmærksomhed da dem. Så der blev rigtig leget og charmeret igennem. Dejligt med deres besøg.Igår blev jeg også færdig med Spiloppens barnevognstæppe - syntes den er noget slatten i det - men håber den bliver mere "uldet" ved brug....



I nat fik Mille så høj feber så det blev en lidt urolig nat..så det var godt at baby ikke lige meldte sin ankomst denne nat. Så i dag har Mille og jeg bare hygget her hjemme. Hun har været i ok humør men dvask pga. af feberen.

Og så er det jo i morgen jeg har termin....VILDT. Det er underligt at være SÅ tæt på målet - tror endnu ikke det er gået op for mig at vi meget, meget, meget snart sidder med en lille bitte baby i armene. Det er altså STORT. Så småt er der begyndt at komme tanker om fødselen og den første tid...og det blev for alvor vækket da vi forleden sad og så billeder fra Milles første tid....




Nå jeg vil tage en slapper på sofaen - Martin kommer hjem fra træning nu og så skal vi vist se "Dicte"serien på TV2 - kender bøgerne de er lavet efter. 

Go´aften til jer derude fra hende som snart er mor til 2:-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar