21. januar 2013

Dejlig start på ugen

Mandagen er ved at være på hæld, flader nu på sofaen med manden min og "Dicte" i tv'et. 
Dagen er gået med at sove længe sammen med Frida - det var super hyggeligt. Det er første gang vi har gjort det - Martin afleverede Mille i vs så da de var kørt listede jeg ind i sengen igen sammen med Frida. Ihh det var hyggeligt. Kan huske at jeg nærmest gjorde det hver dag da jeg gik hjemme med Mille. 

Martin har været længe på job i dag så jeg hentede Mille kl. 15.15 og så har vi ellers hygget i eftermiddag. Rigtig tøsehygge :-D  med eftermiddagsmad, støvsugning, sanglege og billedlotteri. 

Som lovet har jeg taget et billede af Martins fine tus.....Syntes det er blevet super godt - selvom jeg sagde til ham da han kom hjem at jeg var blevet lidt i tvivl om, om Frida nu også var det rigtige navn :-D.





Dejlig mandag aften til jer :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar