25. januar 2013

Bliver SÅ forkælet af min mand og mine piger....

..........Ikke at jeg ikke plejer at blive det - men på det seneste har det 
taget helt overhånd for dem (læs Martin).
Da vi kom hjem med lille Frida (som snart er stor med den appetit hun har) fik jeg den smukkeste ring af Martin. Den er så fin - er ikke kommet på fingeren endnu da jeg lige vil være sikker på størrelsen.
Og så i dag fik jeg en smuk smuk buket blomster og et Liebe "MOR" krus af mine søde piger (og deres far)....hvor er jeg bare heldig. Dejligt at blive helt igennem forkælet og værdsat. Håber så bare jeg kan leve op til det.


Dagen i dag er gået meget med amnuing og snak med Frida som igen har bøvlet lidt med maven, lidt rengøring, handle ind og så ellers fredag hygge i det lille hjem. Mille sover som en sten - er snot forkølet, Frida Selskabspapegøje hygger med os i sofaen hvor den står på hygge med håndbold i tv, nyt Boligliv og Vores Børn blade og vej selv snolder i skålen. Se det er da hygge:-D



Ellers har vi ikke de store planer i weekenden - bort set fra søndag hvor bla Kim, Pernille og deres søde drenge kommer på barselsvisit. Så planen er nok at få ryddet lidt op samt måske få en lys idé til dåbsindbydelserne som jeg gerne vil ha lavet i næste uge. 

Nå men pøj pøj med håndbolden og en god weekend til jer derude:-D


1 kommentar:

  1. Fede gaver du har fået - så sødt!!!
    Den mor kop vil jeg også så gerne have!!
    Lyder som en hyggelig fredag aften ❤

    SvarSlet