28. januar 2013

Ny fan...og fan af livet, kærligheden, min mand og mine piger...



Midt i vasketøjet (havde glemt hvor meget vasketøj et spædbarn laver) får jeg bare sådan lyst til at råbe ud til hele verden at jeg bare er SÅ glad, lykkelig og taknemmelig for at alt det gode jeg har i mit liv...hvilket gør mig til stor stor fan af livet..

Ting jeg er taknemmelig for kan nævnes:

- vores dejlige hjem
- min vidunderlige mand som gør mig super glad hver eneste dag og som jeg ved jeg skal leve resten af mit liv med
- min søde og vidunderlige store pige som bare udvikler sig med lynets hast og som gør hendes mor både glad, skør, stolt, nogen gange hidsig men som mest af alt gør mig super lykkelig
- mindste musen Frida som selv uden ord kan gøre hendes mor helt ør af kærlighed og varme...hvordan skal det ikke ende..har kun kendt hende i 2 1/2 uge og hvilke uger....
- min fantastiske netværk af familie og venner som jeg ved altid er der for os - det er en helt uvurderlig ting at have...det betyder så meget...

Ja jeg kunne bli ved med at ramse op....

Forleden hørte jeg en, for mig ny sang med Marie Key...jeg blev helt blæst væk..syntes den er så god.....ja så hende jeg nu også endnu mere fan af :-)

http://youtu.be/ksKISTvyzLc

(Mon linket virker)?...


Uden forsvar - Marie Key

Hey, ska’ vi to ik’ bare fold’ det her ud?
Stå med åbne arme, stå med smil, stå for skud
Og ik’ hold’ det nede og ik’ pak’ det ind
Ik’ skærme det mod regn eller sne eller vind
Tro på, det kan stå selv
Helt uden forsvar
Tro på det hold’
Det ’r så fedt, det vi har
Når jeg ser det hele højt oppe, ovenfra
Er vi to helt vildt rigtig’
Jeg ved det bare
Jeg ved det bare

Første gang jeg så dig
Vidst’ jeg ingenting
Jeg gemte mig bag ruder
lukked’ ingen ind
Jeg passed’ på mig selv
Og fløj væk i tide
Men du tog mig til side
Og sagde du skal vide
Det her komme ik’ hver en’ste dag
Og hvis du bar’ giver slip
Så stikker det af
Det er de ord, der hænger ved mig - nu
For hvis ikke os hvem skulle så ku’

Folk de går fra hinanden
De kan ik’ få det til at hænge sammen
Og så står der en anden
Men vi to kan ik’ klar’ os uden

Så tro på, det kan stå selv
Helt uden forsvar
Tro på det hold’
Det ’r så fedt, det vi har
Når jeg ser det hele højt oppe, ovenfra
Er vi to helt vildt rigtig’
Jeg ved det bare

Så tro på det vi har
Og når vejen ik’ er klar
Og der er mørke dage
Vi kan kom’ tilbage
Men lig’ nu er vi landet på så fint et sted
Mærk det lige
Vi er endelig med
Vi er endelig med
Vi er endelig med
Vi er endelig med
Vi er….

Så tro på, det kan stå selv
Helt uden forsvar
Tro på det hold’
Det ’r så fedt, det vi har
Når jeg ser det hele højt oppe, ovenfra
Er vi to helt vildt rigtig’
Jeg ved det bare

Så tro på, det kan stå selv
Helt uden forsvar
Tro på det hold’
Det ’r så fedt, det vi har
Når jeg ser det hele højt oppe, ovenfra
Er vi to helt vildt rigtig’
Jeg ved det bare

Så, så, så tro på det vi har
Og når vejen ik’ er klar
Og der er mørke dage
Vi kan kom’ tilbage
Men lig’ nu er vi landet på så fint et sted
Mærk det lige
Vi er endelig med
Vi er endelig med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar