1. januar 2013

Kæreste jubilæum - 12 år

Rigtig godt nytår til jer alle - håber I er kommet godt ind i 2013 og at I havde en hyggelig, festlig og sjov aften.
Det havde vi - det var som sædvane super hyggeligt, afslappet, god mad, søde børn og en go snak med vennerne. Vi var i seng lidt over 2 og Mille sov til kl. 7 og mor her fik lov at sove til 8.30. Så alt i alt en RIGTIG RIGTIG go start på 2013. Ellers har dagen bare budt på hygge, lidt praktiske ting, en dejlig middagssøvn og så har jeg lige smidt lidt kanelsnegle i fryseren og lavet müsli. Ved 15.30 tiden kom Pernille, Kim og drengene lige forbi et smut til en lun kanelsnegl. Det var hyggeligt lige at få sagt godt nytår til dem. Dejligt at de er flyttet til Mejrup.

Dagen i dag, 01.01.2013 er også dagen hvor Martin og jeg har været kærester i 12 år - 12 år. Det er vildt at tænke på at vi her 12 år efter en nytårsfest i Skive sidder i vores skønne hus, med en glad tumling der leger med hendes julegaver og en meget livlig og tilpas baby i maven som kan komme ud til os når det skal være...Det bliver jeg meget lykkelig og taknemmelig over. Det er STORT at være sammen med en mand som på én og samme tid er min kæreste, min mand og min bedste ven. TAK for 12 vidunderlige år Martin - ser frem til mange mange flere....







1 kommentar:

  1. ❤ Uhhh... That is love! Tillykke med de 12 år! Så om et halvt år har I kobber-kæreste-dag :-) hihi!

    SvarSlet