31. december 2012

Godt nytår...godt på vej

Ja så er årets sidste dag godt i gang og vi har en dejlig hjemme dag....vi får besøg af skønne venner fra thy her hen på eftermiddagen. Det er vel efterhånden min. 7. år vi holder nytår med Heine, Janni og deres skønne unger. Det er altid hyggeligt og afslappet...ikk noget stort fallera men SUPER hyggeligt. Jeg nyder vi skal være hjemme hos os i år...for nøj hvor er jeg dvask, energiforladt og enormt træt. Men der er ikk udsigt til fødsel endnu...men det er også ok. Alt godt til den som venter:-D.

Lige et par billeder af min lille krea datter som rigtig gerne vil tegne og klistre lige for tiden...i dag blev det til 2 tegninger som Bedste skal have.
Og så et billede af min fine tulipanbuket....den bliver man da glad af at se på....og bliver mindet om at lys, forår og sol er på vej.

Rigtig godt nytår til jer som læser med....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar