16. september 2012

Dejlig weekend efter en travl uge

En hel uge er gået siden sidste opdatering (for dårligt) - og hvilken uge. Helbredet har været så som så (men kan mærke at Muffe rigtig blopper rundt derinde - VIDUNDERLIG FORNEMMELSE) og har haft travlt på job. Så tiden flyver afsted her hos mig. 

I torsdags havde vi ansættelsessamtaler med 5 ud af de 7 kandidater som vi har indkaldt til mit barselsvikariat - det var i alt 124 ansøgere. I morgen skal vi have de sidste 2 samtaler så det spænderne at se hvad det ender med.  

Weekenden startede med besøg af skønne venner i fredags, og i går var jeg på glaskursus med nabodamerne - det var rigtig hyggeligt - men jeg var godt nok smadret i kroppen og hovedet efterfølgende.

I dag har vi slappet af, leget, cyklet en lille tur og lavet lidt praktisk- jeg fik blandt andet lavet brød til vores "julefrokost" på lørdag - jeg fandt "Meyers Bageri" bogen på tilbud forleden og fandt en opskrift på lækker focaccia...ny afprøvet og lagt i fryseren så håber det bliver godt trods en tur i fryseren. 


I eftermiddag vi tog på skov tur med dejlige venner....ungerne hyggede sig så meget og vi var i skoven i næsten 3 timer. Derefter tog vi herhjem og spise pizza. Super hyggeligt med en spontan komsammen. Det må vi gøre noget oftere...


2 kommentarer:

  1. Mille er og bliver bare lækker :-)
    Håber I finder den bedste barselsvikar for dig !!!
    Glæder mig helt vildt til at vi skal gå hjemme på barsel :-)
    Rigtig god uge smukke! Knus fra Julie og spirrevippen

    SvarSlet
  2. Hej Juile....
    TAK for kommentaren.
    Glæder mig også VILDT til vi skal gå hjemme og nusse om vores familier og hinanden:-D.
    Også en rigtig god uge til dig - vi skrives lige ved ang. onsdag.

    De største klem fra Spilop-mutti

    SvarSlet