1. oktober 2012

Indvielse af mit nye krea-bord

Ja jeg er så heldig at være gift med en rigtig handyman - og her i weekenden mens jeg havde en overnatning ude af huset skete der ting og sager i vores "pulter-rum"......Jeg har tidligere haft et lille petit bord hvor symaskinen fyldte det hele. Da jeg kom hjem i går var der sat en fin fin bord plade op....TAK Mulle!!
Whiiiiihhhh det er lykke.




Jeg har fået ryddet op i nogle af mine stoffer, men mangler stadig den helt store oprydning i alle krea-tingene..men det må blive en anden dag. I aften fik jeg lavet et lille "sætte-hus" til Milles værelse. Selve huset er købt men jeg syntes den skulle shines lidt op så den fik lidt papir og lidt tape. Syntes faktisk det er blevet helt godt. Den skal op på væggen sammen med bla. Rasmus Klump billederne jeg har skrevet om tidligere. Håber det bliver godt.



Ellers er der ikke gang i de store projekter - nærmer mig slutningen på den strikkede barselsgave og ved så ikke helt hvad jeg skal i gang med... Any ideas???? 

Maven min vokser derud af og der er fuld fart på den lille spilop derinde -VIDUNDERLIG fornemmelse. Jeg har 6 uger tilbage på job og min barselsvikar startede i dag. Dejligt med et langt overlap når nu ikke jeg arbejder fuld tid - og lægen tror ikke jeg kommer op på mere end de ca 25 timer inden jeg går fra. Det er jeg så småt ved at acceptere. Det vigtigste er jo spilop-babyen og dens mor kan trives og forsat kan vokse - selvom jeg tror jeg ender med at sprænge hvis maven i snit skal vokse 2 cm pr uge........ Føler mig mest som en deform babapapa......mest hende den lilla her......


Nå nok for denne gang - dejlig uge til jer derude.......


Ingen kommentarer:

Send en kommentar