14. oktober 2012

Tid der flyver, dejlig fremtid i sigte og ferie i vente

Ja som overskriften fortæller flyver tiden afsted lige pt - jeg har kun 16 arbejdsdage tilbage inden jeg går af på barsel og har travlt på job med at give stafetten videre til min vikar. Så mentalt er jeg på vej hjem til en stille hverdag herhjemme.... Glæder mig meget til barsel denne gang - til at kunne få slappet godt af og ladt batterierne op, til at forkæle min familie med noget ordentligt mad (så ud med rugbrød til aftensmad) og ind med masser af tid til hygge og nærvær. Så nogen dejlig måneder er i vente. 
 
Og så er glæden for alvor til at møde den lille baby spilop for alvor indtruffet..... - ikke at jeg ikke har glædet mig tidligere men det er anderledes nu. Har købet et par små ting til den....Gode tilbud- og hvor er det hyggeligt at købe ind og forberede sig på at tøjet til januar bliver med indhold i....... 
<3 Lille nus <3 - Vi glæder os til at se dig.


Og jeg syntes min lille pige bliver rigtig hurtig stor lige nu - hun afprøver en masse nyt som fx. at tage tøj på, vil gerne op og sidde på toilettet, siger flere ting bla. "baby"- "bedste" - "farfar" osv. - 
Så der sker virkelig meget....


Ang. det kreative så jeg de sidste par uger været igang med at sy tyl skørter til Milles vuggestue - 12 stk. er der lavet til dem - det blev de glade for - Mille er også glad for den hun har fået....Lille dame:-D



Den anden dag hvor jeg var til et arrangement med arbejde havde Mille og Martin besøg af Klaus Kludder......Mille og ham er for alvor blevet gode kammerater:-D
Så dejligt at mærke at hun trods lidt generthed til en start let tør op og viser tillid
 til de mennesker som betyder så meget i vores liv.

 
Den næste uge byder på 2 arbejdsdage inden jeg kan holde lidt efterårsferie 
- det bliver dejligt med en masse kvalitetstid med min lille familie.
Mille skal passes fra i morgen til tirsdag så i morgen skal manden min og jeg i bio. 
Det bliver dejligt med lidt tosomhed - det er ikke ofte det sker. Ikke at det er noget som jeg har den største længsel efter - for ved at vores tid nok skal komme igen og fordi vi bare har det så dejligt med at være en familie. Men alligevel bliver det super med en voksen aften.

Rigtig god efterårsferie til dem som har det og god arbejdslyst til I andre:-D

//Spiloppernes mor

1 kommentar:

  1. Dejligt indlæg - og ikke mindst dejligt billede af Klaus og Mille - Det gav smil på læben her i 'huset'. Om snart går du på barsel og nøj jeg glæder mig :-)
    Fedt med skørterne - super ide :-)
    Rigtig gode arbejdsdage - og efterårsferie :-) Kram herfra

    SvarSlet