22. februar 2013

En go start på weekenden

Har lige givet mig sig en halv times pause med benene oppe mens Frida forhåbentlig sover sødt. Da jeg var i brugsen i dag så jeg at det nye nummer af "BoligLiv" var på hylden...haps...ELSKER det blad. Og da jeg så tømte postkassen lå det nye "VoresBørn" deri.....Så dobbelt op på go læsning. 


I formiddags fik jeg lige klippet de sidste lapper til et tæppe til Fridas kravlegård...så må jeg se hvornår den bliver færdig..der er ikke meget tid og overskud til den slags projekter men jeg nyder det når jeg endelig kommer igang.


Nu vil jeg nyde mit break inden jeg har et par små ting som skal ordens inden Mille og Martin kommer hjem for at holde weekend...Det bliver dejligt. Har ikke mange planer:
 - I aften kommer Julie, Klaus og Conrad med aftensmad til os. TOTAL luksus. Jeg skulle stå for dessert så har været i gang med eksperimentere med at lave nøddekurve her i formiddags.
- I morgen = INGEN PLANER....
- Søndag skal vi til fødselsdag ved min søde mutti.

Så en dejlig dejlig weekend i vente.

Go weekend til jer derude:-D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar